Článek to bude ovšem stručný, protože v době, kdy jsem začal chodit se svou nynější manželkou - někdy v 1998, byl už tenhle pašík nepojízdný a dva roky na to byl prodán na náhradní díly, takže informace o něm jsou jen zprostředkované. Ale nedávno se mi podařilo získat několik fotek tohoto autíčka z dob, kdy ještě jezdilo, tak jsem nebyl líný a naskenoval jsem aspoň dvě a rozhodl se napsat článek.
![]() |
Tato B1 byla "dotažena" z Německa v roce 1991 - resp. dovezena, protože byla v perfektním stavu a plně pojízdná. Původní lak byl již trochu poškozen a nudně zelený, tak se tchán rozhodl pro zajímavější fialovou, kterou ještě ozvláštnil dvoubarevnou kombinací. Dojem z výsledného díla si musí každý udělat svůj vlastní. Já si myslím, že to nějak moc špatně nevypadalo a v té době ještě tohle autíčko budilo docela pozornost, protože se po silnicích pohybovaly v převážné míře škodovky, žigulíky a dacie a nějaký ten favorit.
Motor byl 1,5 D - atmosferický - počet kilowatt netuším - takže žádný sprinter, ale i tak najezdilo auto řádku tisíc kilometrů s vlekem a tahalo z Německa auta.
Interiér v pěkné béžové barvě - palubní deska do určité míry podobná s tou, kterou známe z našich B2. V interiéru auto mělo řadu vychytávek, na které neměl ani v té době o 15 let mladší favorit. Spotřeba se pohybovala kolem 5 - 6 litrů na 100 km.
Náhledy fotografií ze složky auta